Hostile

Forumindex » Hostile » News » Elegon heroic down! » Hello [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Elegon heroic down!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Calmah Calmah is a male
Forum Legend

images/avatars/avatar-297.png

Registration Date: 19.05.2008

Elegon heroic down! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nach einem überraschend kurzen Try-Abend konnte der glasige Vogel gerupft werden!
4/6 HC Mogushan

Multi PoV-Video

Auf gehts zu den Spirit Kings...

[15:11:44] [G] <AFK>[80:Magdalehna]: und ich bin der dicke marcel und esse gerne schoki
[23:39:07] [P] [85:Bunnyshoneh]: bin der schleuere und geb nach ^^
01.12.2012 01:02 Calmah is offline Send an Email to Calmah Search for Posts by Calmah Add Calmah to your Buddy List Add Calmah to your Contact List
onitsuka onitsuka is a male

Registration Date: 01.11.2012

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

gz Smile
01.12.2012 15:03 onitsuka is offline Send an Email to onitsuka Search for Posts by onitsuka Add onitsuka to your Buddy List
Sargas Sargas is a male
Lord

images/avatars/avatar-139.png

Registration Date: 09.09.2008

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

t_up super!

01.12.2012 23:26 Sargas is offline Send an Email to Sargas Search for Posts by Sargas Add Sargas to your Buddy List
Wali

images/avatars/avatar-3.jpg

Wird bei den Firstkills immernoch DAS Lied gespielt? Smile
02.12.2012 17:28 Wali is offline Send an Email to Wali Search for Posts by Wali Add Wali to your Buddy List
Duga
Der Eine!

quote:
Originally posted by Wali
Wird bei den Firstkills immernoch DAS Lied gespielt? Smile

Ich befürchte, dass über diese Tradition inzwischen nur noch wenige Aktive Kenntnis besitzen :weg:

Originally posted by Koostamojan
in frankreich war ich leider noch nicht (ausser Paris), was ist denn da so scheisse dran?

Die Franzosen.

03.12.2012 09:47 Duga is offline Send an Email to Duga Search for Posts by Duga Add Duga to your Buddy List Add Duga to your Contact List View the MSN Profile for Duga
Snakel
Administrator

images/avatars/avatar-333.jpg

die Tradition war schon zu meinem Ausstieg ewig ausgestorben. Letzte TS-Musik in meiner Erinnerung ist Birds "gaybar".
Aber vielleicht singt Weasle jetzt bei den Kills nen schwäbisches Volkslied :mukke:

03.12.2012 10:01 Snakel is offline Send an Email to Snakel Search for Posts by Snakel Add Snakel to your Buddy List
weasel weasel is a male
Forum Legend

images/avatars/avatar-402.jpg

das würde nix bringen, das versteht doch keiner... auf dr schwäbscha eisabahna...

03.12.2012 16:17 weasel is offline Send an Email to weasel Search for Posts by weasel Add weasel to your Buddy List
Sargas Sargas is a male
Lord

images/avatars/avatar-139.png

Registration Date: 09.09.2008

richtig, da würden wohl nach der erst'n Stro'f die blauen Punkte im TS vor den Namen direkt wechseln auf diesen Lautsprecher mit rotem Kreuz

03.12.2012 18:45 Sargas is offline Send an Email to Sargas Search for Posts by Sargas Add Sargas to your Buddy List
Homunkuhlus Homunkuhlus is a male
Veteran

images/avatars/avatar-7.ico

Registration Date: 20.07.2009

Wegen der Gaybar war Bird in meinem TS monatelang stumm geschalten.

Und der einzige Song, an den ich mich erinnere war ein 23:15 Uhr Aufpeitscher, nachdem Boss XY doch noch gefallen ist.

http://www.youtube.com/watch?v=9whehyybLqU

04.12.2012 09:52 Homunkuhlus is offline Send an Email to Homunkuhlus Search for Posts by Homunkuhlus Add Homunkuhlus to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Post Reply
Forumindex » Hostile » News » Elegon heroic down!

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH