Hostile

Forumindex » Hostile » News » Warlord Zon'ozz Heroic Down! » Hello [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Warlord Zon'ozz Heroic Down!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Mike Mike is a male
Administrator

images/avatars/avatar-487.gif

Registration Date: 19.05.2008

Warlord Zon'ozz Heroic Down! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mittlerweile haben wir ja ne ganze Menge an Tentakeln verhaun, aber der Kollege hier hats auf die Spitze getrieben.

Geholfen hats ihm trotzdem nicht, nachdem wir gestern bereits ein paar vielversprechende Trys hatten, wars heute Abend dann soweit.

Tentakelparty vorbei, 3/8 Heroic done.

20.01.2012 01:11 Mike is offline Send an Email to Mike Search for Posts by Mike Add Mike to your Buddy List
Tsycho

images/avatars/avatar-343.jpg

Registration Date: 03.11.2011

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

kaum bin ich raus, legt ihr ihn :D

na denn ab zur nächsten hürde

Puschel
20.01.2012 01:48 Tsycho is offline Send an Email to Tsycho Search for Posts by Tsycho Add Tsycho to your Buddy List
Sargas Sargas is a male
Lord

images/avatars/avatar-139.png

Registration Date: 09.09.2008

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wieso musst du eigentlich grad in der Sekunde ein Bild schießen, wenn ich die drei Damen begutachte? facepalm

20.01.2012 08:47 Sargas is offline Send an Email to Sargas Search for Posts by Sargas Add Sargas to your Buddy List
Alkonatus
Lord

images/avatars/avatar-298.gif

Registration Date: 02.07.2009

quote:
Originally posted by Sargas
Wieso musst du eigentlich grad in der Sekunde ein Bild schießen, wenn ich die drei Damen begutachte? facepalm

als ob Sash wo anderst hinguckt^^

"Vagina of time is better indeed for spread fights! ;D " mmo-c druidforum <3
20.01.2012 09:29 Alkonatus is offline Send an Email to Alkonatus Search for Posts by Alkonatus Add Alkonatus to your Buddy List
Duga
Der Eine!

Registration Date: 19.05.2008

Graaaaaaatzelchen

Originally posted by Koostamojan
in frankreich war ich leider noch nicht (ausser Paris), was ist denn da so scheisse dran?

Die Franzosen.

20.01.2012 09:54 Duga is offline Send an Email to Duga Search for Posts by Duga Add Duga to your Buddy List Add Duga to your Contact List View the MSN Profile for Duga
Sash Sash is a male

images/avatars/avatar-370.jpg

Registration Date: 28.10.2011

quote:
Originally posted by Alkonatus
quote:
Originally posted by Sargas

als ob Sash wo anderst hinguckt^^

xD hahaha is mir erst garnicht aufgefallen aber jetzt wo Ihr es sagt :D :rofl:
20.01.2012 14:24 Sash is offline Send an Email to Sash Search for Posts by Sash Add Sash to your Buddy List
Kosmera Kosmera is a male
Veteran

Registration Date: 25.10.2010

bwt gibs eig n killvideo nero? :D

21.01.2012 13:16 Kosmera is offline Send an Email to Kosmera Search for Posts by Kosmera Add Kosmera to your Buddy List
Neroque Neroque is a male
Lord

images/avatars/avatar-394.png

Registration Date: 01.08.2011

Hm abgesehen davon, dass der Kampf beim Aufnehmen ziemlich rucklig war(und deswegen nicht sicher war ich mich nicht selbst zu sehr verschlechtere), habe ich beim Killtry vergessen von Anfang an aufzunehmen frown

@Sash: wie sieht's bei dir aus mit Aufnahme?

21.01.2012 16:33 Neroque is offline Send an Email to Neroque Homepage of Neroque Search for Posts by Neroque Add Neroque to your Buddy List
Sash Sash is a male

images/avatars/avatar-370.jpg

Registration Date: 28.10.2011

Hab Ich diesmal nicht gemacht sry
22.01.2012 09:33 Sash is offline Send an Email to Sash Search for Posts by Sash Add Sash to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Post Reply
Forumindex » Hostile » News » Warlord Zon'ozz Heroic Down!

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH